Over CijferAdvies
Persoonlijke aandacht en advies,
naast het verzorgen van de administratie
Het jaar 2014 lijkt alweer een eeuwigheid geleden. Nederland was nog herstellend van de economische crisis in 2008. Het aantal nieuwe zelfstandige ondernemers groeide hard in die periode.
Mia Koppens begon in 2014 ook aan een nieuw avontuur. Met CijferAdvies wilde Mia de geïsoleerde zelfstandige administratiekantoren die door Nederland verspreid waren bij elkaar brengen.
De boekhouders die zich aansloten waren zelfstandig en stonden op eigen benen. Er was alleen geen organisatie of merk dat hen ondersteunde. Je was als zelfstandig kantoor nou eenmaal alleen. Dankzij CijferAdvies was er een reden om samen te komen. Onder één merk. De kantoren bleven zelfstandig, maar waren niet alleen. Hierdoor kon je als boekhouder met groot gevoel voor eigen regio samenwerken met gelijkgestemden boekhouders.
De kleine zelfstandige administratiekantoren maakten gretig gebruik van het delen van kennis, de trainingsbijeenkomsten, de specialisten die ze konden raadplegen en van de werving van klanten.
In 2020 werd besloten om ook eigen kantoren te starten. Het aantal kleine zelfstandige ondernemers in Nederland groeide de afgelopen jaren explosief. Veel van deze ondernemers misten bij hun boekhouder de klankbord functie. Het boekhouden ging prima, maar men miste het ondernemersadvies.
Iedere klant, iedere opdracht geeft ons de kans om te excelleren en te onderscheiden.
Bij CijferAdvies is het credo “Omdat bij cijfers nu eenmaal advies hoort”. Achter ieder cijfer zit een verhaal en achter ieder verhaal zit een ondernemer. “Wij willen weten wat de ondernemer drijft. Wij willen hem steunen in het bereiken van zijn doel! Daar staat CijferAdvies voor” stelt Mia
Cijfers vertellen hoe je ervoor staat. Waar verbeter-of aandachtspunten zijn en of je op de juiste weg bent om je doelen te realiseren als ondernemer.
Daarom krijgt iedere klant bij CijferAdvies bijvoorbeeld een periodiek maand of kwartaal gesprek. Dat houdt de ondernemer op koers en het verstevigt de band met onze klant.
Niet zeggen dat we persoonlijk zijn, maar klanten juist laten ervaren dat we persoonlijk zijn.
En wat is mooier dan de ervaringen van onze klanten te lezen op de website. Daar doen we het voor.
Onze droom
In ieder dorp en iedere stad een vestiging van CijferAdvies om dicht bij de klantgevestigd te zijn en naast een optimale dienstverlening, de ondernemer te helpen met adviezen, om een zo goed mogelijk ondernemingsresultaat te behalen.